wtorek, 8 października 2013

2016

Dziś wyjątkowo daleko sięgnęłam w przyszłość… W rozmowie z jedną z mis amigos zastanawiałyśmy się co spotka nas w 2016 roku, gdzie będziemy, jakie plany ma dla nas Dobry Bóg?

Jedno jest pewne. Już rozpoczęły się przygotowania do ŚDM w Krakowie… Moim marzeniem jest w nich uczestniczyć, ale marzenia mam nie tylko ja, ale też i kardynał.  Marzy nam się nabożeństwo Drogi Krzyżowej sprawowanej wraz z papieżem Franciszkiem na bulwarach Wisły. Młodzież modliłaby się idąc wzdłuż rzeki, a papież – płynąc statkiem – powiedział KAI kard. Dziwisz. Ta wiadomość niezwykle mnie ucieszyła :). Kraków, Wisła, barki są mi ostatnio bardzo bliskie...

Pływać po Wiśle może każdy, wystarczy udać się w rejs z Krakowską Żeglugą Pasażerską. A skoro każdy to dlaczego nie miałby pływać papież Franciszek? A może statek Nimfa będzie kolejnym papastatkiem, który zapisze się w historii papieskich statków? A może zdarzy się coś innego? To wie Bóg… Póki co nie zaglądajmy Panu Bogu w plany :). 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz