sobota, 23 listopada 2013

ludzioholiczka

Jak mnie tu dawno nie było.... Niestety mam problem z czasem. Od 12 listopada cierpię na jego chroniczny brak. Gdyby ktoś, coś wiedział jak można mi pomóc to czekam na propozycję ;). Póki co  żyję na ograniczeniach m.in. też towarzyskich. A to łatwe nie jest, bo oprócz tego wszystkiego co napisałam w swoim blogowym bio jestem też ludzioholoczką. Jestem uzależniona od spotkań, rozmów z innymi. Może dlatego, że mam do nich szczęście, jak mawia moja Chrzestna, i mogę czerpać z ich życiowej mądrości. 

1 komentarz:

  1. Kiedys słyszałem ze mądrzy sie nie nudzą, ale o takich bez czasu nie słyszałem... świat jest dla zuchwałych kazdy ma co zechce. tym razem sie nie podpisze, juz sie popisałem ;) nigdy więcej linków gangstarapowych dla ludzi nie ze środowiska.

    OdpowiedzUsuń