środa, 24 kwietnia 2013

udomowieni



Trzeba stworzyć dom,
Żeby mieć do czego wracać
Upchać miłość tam w każdy kąt
Więc marzenia miej, bo to nie jest ciężka praca
I kochaj, i kochaj, zbudujesz dom

Wybuduję dym z komina
I rupieci pełen strych
W kącie my nad lampką wina
Koty trzy, koty trzy
Gdzieś, za szafą, zadomowi się nam świerszcz
Jak ćmy wpadną przyjaciele, 
Tylko wierz, mocno wierz, mocno wierz

Trzeba stworzyć dom,
Żeby mieć do czego wracać
Upchać miłość tam w każdy kąt
Więc marzenia miej, bo to nie jest ciężka praca
I kochaj, i kochaj, zbudujesz dom

Ziemię wokół zrównam z ziemią
Głośno skrzypieć będą drzwi
A wieczorem sen o domu
Niech się śni, niech się śni
Ty posadzisz w każdym oknie złoty kwiat
A nad nami dach i niebo
To nasz świat, cały świat, cały świat

Trzeba stworzyć dom,
Żeby mieć do czego wracać
Upchać miłość tam w każdy kąt
Więc marzenia miej, bo to nie jest ciężka praca
I kochaj, i kochaj, zbudujesz dom

Kiedy pierwszy raz usłyszałam piosenkę udomowieni zachwyciło mnie nie tylko brzmienie skrzypiec, góralski power połączony z nowoczesnością, barwa głosu wokalisty, ale przede wszystkim słowa. Były i ciągle są mi wyjątkowo bliskie. Dawały nadzieję i pomagały wierzyć, że cel zostanie osiągnięty. Dlaczego? 

Piosenka pojawiła się w 2010 roku, kiedy to rozpoczęło się moje czekanie na własny kąt. Towarzyszyła mi przy obserwacji budowy. Towarzyszyła mi, kiedy marzyłam, aby wrócić już do siebie. To marzenie się spełniło. Stworzyłam dom! Dziś mija rok, odkąd mieszkam na swoim. Oczywiście to nie byłoby możliwe gdyby nie moja rodzinka, RODZICE i Rodzeństwo.  Wiem, jakie było to dla nich trudne. Na początku wydawało się wręcz niemożliwe. Jednak udało się! DZIĘKUJĘ

P.S. Mis amigos wpadać mogą zawsze. Choć są tacy co mnie jeszcze nie odwiedzili... A piosenka towarzyszy mi nadal, bo marzenia trzeba mieć…..

1 komentarz:

  1. Coś o tym wiem ;) Sam ciężko pracowałem na swoje mieszkanie i jestem teraz mega dumny że cel osiągnięty. A jak uda się jeszcze stworzyć kochającą rodzinę to będe najszczęśliwszym człowiekiem na świecie.

    OdpowiedzUsuń